هوش مصنوعی FigJam AI، تحولی در همکاری و خلاقیت

مدرس: امیر جامی

در فیگما، بر این باورند که هوش مصنوعی نباید تنها یک جذابیت باشد، بلکه باید راه‌حل‌هایی برای مسائل واقعی ارائه دهد. با این ذهنیت فیگما هوش مصنوعی را به FigJam اضافه کرد تا بتوانیم از حداکثر قابلیت هاش استفاده کنیم. این هوش مصنوعی جدید به ما کمک میکنه تا سریع‌تر  بتونیم ایده‌ پردازی و برنامه‌ ریزی کنیم، بهترین روش هارو پیشنهاد بدیم، و از همه مهم تر وظایف خسته‌کننده و تکراری رو برای ما انجام میده، تا بتوانیم روی کارهای اساسی  و مهم تر تمرکز کنیم.
با معرفی نسخه جدید FigJam با ویژگی‌های هوش مصنوعی، می توانیم به سرعت از یک صفحه خالی به یک صفحه شخصی سازی شده در کسری از ثانیه برسیم. الگوهایی برای جلسات هفتگی تیم، جلسات طوفان فکری و بررسی‌ها و مرور نکات داخل جلسه، یا حتی با استفاده از زمان‌بندی‌های تصویری و نمودارهای سازمانی به برنامه‌ریزی بپردازیم همه این ها تنها با نوشتن یک دستور ساده داخل بخش Prompt در کسری از ثانیه امکان پذیر است.
تا انتهای بلاگ همراه ما باشید تا با هم یاد بگیریم چگونه FigJam با استفاده از هوش مصنوعی به حل مشکلات واقعی کاربران پاسخ داده و چرا استفاده از هوش مصنوعی در یک فضای پویا می‌تواند تکنولوژی را برای بیشتر افراد مفیدتر و دسترسی پذیرتر کند.


1. دیگر از صفر شروع نکنید!
هوش مصنوعی FigJam به شما کمک می کند تا قالب‌های جلسات هفتگی تیم، طوفان فکری و بازنگری‌ها را در لحظه ایجاد کنید یا در زمینه برنامه‌ریزی با زمان‌بندی‌های تصویری و نمودارهای سازمانی بپردازید، همه با استفاده از یک دستور ساده به هوش مصنوعی امکان پذیر است.


2.از صفحه خالی به فایل شخصی سازی شده FigJam در کسری از ثانیه!
بر اساس بهترین روش‌های پیشنهادی که از موارد کاربری شناخته شده الهام گرفته شده است، دستوراتی که با یک کلیک قابل اجرا هستند، برای کمک به تیم‌ها در ایجاد محصولات عالی طراحی شده‌اند و می توانند در کاهش زمان به تیم ها برای ایجاد فایل اولیه کمک کند.


3.شناسایی اتوماتیک تم های مختلف
به سرعت استیکرها را تنها با یک کلیک در گروه‌های مرتبط با هم مرتب کنید، تا بتوانید وقت کمتری برای سازماندهی و مرتب کردن دستی صرف کنید و بیشتر وقت خود را صرف کار های مهم تر مثل کشف ایده‌های بزرگ کنید.


4.در لحظه خلاصه فوری دریافت کنید
یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده هوش مصنوعی جدید FigJam، بهتون کمک میکنه که تنها با یک کلیک، با دریافت خلاصه به راحتی از نکات کلیدی و مهم مطلع شوید و در وقت خودتون برای استخراج این نکات صرفه جویی کنید. حتی می‌توانید یک لینک سریع برای به اشتراک گذاری  محتوای خلاصه با دیگران دریافت کنید.

همچنین شما میتونید از طریق سرچ figjam-ai-playground داخل کامیونیتی فیگما، از فایل آموزشی این هوش مصنوعی در FigJam استفاده کنید تا با قابلیت هایی که با هم آشنا شدیم را به صورت عملی امتحان کنید و کارکردن با این ویژگی ها رو یاد بگیرید و در پروژه های خودتون ازشون بهره ببرید.
FigJam با هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا جلساتتان را به یک تجربه مفید و خلاقانه تبدیل کنید، و به بازدهی تیمتان کمک می کند. هر چند ناگفته نماند تمام این ویژگی ها فعلا در حال حاضر برای زبان انگلیسی به خوبی کار می کند و دیگر زبان ها هم قرار است به مرور به این هوش مصنوعی اضافه شوند. ممنون از اینکه تا انتهای بلاگ همراه ما بودین نظرتون رو درباره این هوش مصنوعی حتما برامون داخل بخش نظرات بنویسید.